Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al número actual
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Interdisciplinary Journal of Didactics
ISSN 3045-5413
Com publicar
Directrius per l'autor
Avís de drets d'autor
Càrrecs per als autors
Procés d'avaluació d'experts
Revisors
Números
Avisos
Quant a
Contacte de la revista
Sobre la revista
Objectius i abast
Periodicitat de publicació
Equip editorial
Polítiques
Política d'accés obert
Polítiques ètiques de publicació
Política antiplagi
Pràctiques editorials en igualtat de gènere
Política de preservació
Declaració de privacitat
Indexacions
Cerca
Català
Español (España)
English
Français (France)
Revistes UA
Registre
Inici de la sessió
Número actual
No 1 (2024)
Publicades:
2024-09-30
Miscel·lània
Análisis de iniciativas internacionales en alfabetización en datos
Raidell Avello-Martínez, Tomasz Gajderowicz, Víctor G. Gómez-Rodríguez, Rosangela Caicedo Quiroz, Julio Barzola Monteses
1-17
PDF (Español (España))
Competencia Digital Docente: desafíos para la enseñanza de las Ciencias Sociales a partir de un proyecto de innovación educativa
Álvaro Francisco Morote Seguido, Juan Carlos Colomer Rubio
19-32
PDF (Español (España))
Influence of critical thinking on LLM usage among Universitat d’Andorra students
Marc Bleda Bejar, Aleix Dorca Josa, Begoña Oliveras Prat
33-54
PDF (English)
Laboratorio de mediación virtual de lectura en México: un caso interdisciplinar de gobernanza
Damiana Leyva-Loría, Karla Lizbeth Peña Montalbán, Claudia Angélica Garduño Bernal, Abraham González Flores, Nancy Illiana García Valencia
55-82
PDF (Español (España))
La utilidad de ChatGPT en la enseñanza universitaria a distancia de geoinformación para futuros docentes de enseñanza secundaria
María Luisa de Lázaro Torres
83-104
PDF (Español (España))
Veure tots els números