Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al número actual
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Interdisciplinary Journal of Didactics
ISSN 3045-5413
Com publicar
Directrius per l'autor
Avís de drets d'autor
Càrrecs per als autors
Procés d'avaluació d'experts
Revisors
Números
Avisos
Quant a
Contacte de la revista
Sobre la revista
Objectius i abast
Periodicitat de publicació
Equip editorial
Polítiques
Política d'accés obert
Polítiques ètiques de publicació
Política antiplagi
Pràctiques editorials en igualtat de gènere
Política de preservació
Declaració de privacitat
Indexacions
Cerca
Català
Español (España)
English
Français (France)
Revistes UA
Registre
Inici de la sessió
Número actual
No 2 (2025)
Publicades:
2025-01-31
Miscel·lània
Percepciones de estudiantes y profesores sobre el uso del Chromebook: estudio de caso en Educación Secundaria
Rosalía Villar González, Eva García Beltrán
1-24
PDF (Español (España))
¿Qué están haciendo los estudiantes cuando miran el mapa? Explorando el procesamiento de tareas de decodificación de mapas utilizando el seguimiento visual
Péter Bagoly-Simó, Ádám Tóth, Anett Kádár
25-39
PDF (Español (España))
Development, validation, and application of the AAIIA scale (Acceptance and Self-Efficacy for the Integration of Artificial Intelligence) in the teaching of History and Literature among secondary school teachers in Spain
Delfín Ortega-Sánchez, Carlos Pérez-González
41-57
PDF (English)
Evaluación de competencias geográficas permitiendo el uso discente de la IA generativa
Carlos Martínez-Hernández
59-74
PDF (Español (España))
El L'ÚS I APROPIACIÓ DE RECURSOS EDUCATIUS OBERTS 3D PER A LA INTEGRACIÓ DE LES ÀREES BÀSIQUES A LA PRÀCTICA CLÍNICA
José Antonio Jerónimo Montes, Juan Ignacio Cruz Ramírez, Angélica Martínez Rodriguez, Martín Eduardo Reyes Barrera
75-92
PDF (Español (España))
Veure tots els números