Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al número actual
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Interdisciplinary Journal of Didactics
ISSN 3045-5413
Com publicar
Directrius per a autors
Avís de drets d'autor
Càrrecs per als autors
Procés d'avaluació d'experts
Revisors
Números
Avisos
Quant a
Contacte de la revista
Sobre la revista
Objectius i abast
Periodicitat de publicació
Estadístiques
Equip editorial
Polítiques
Política d'accés obert
Polítiques ètiques de publicació
Política antiplagi
Política d'ús d'intel·ligència artificial
Pràctiques editorials en igualtat de gènere
Política de preservació
Declaració de privacitat
Indexacions
Cerca
Català
Español (España)
English
Français (France)
Revistes UA
Registre
Inici de la sessió
Número actual
No 3 (2025)
Publicades:
2025-07-31
Miscel·lània
L'ètica aplicada a la intel·ligència artificial a través d'un “bot ètic” dissenyat per a futurs docents de secundària i FP
Ana del Carmen Tolino Fernández-Henarejos
1-14
PDF (Español (España))
La Educación en Derechos Humanos en aulas convencionales y centros de reeducación a partir de los libros de texto de Historia en España
Jaume Palencia Perelló, Álvaro-Francisco Morote Seguido
15-36
PDF (Español (España))
Análisis de percepciones del imaginario cultural y literario hispanoamericano en el profesorado en formación: estudio de constelaciones literarias multimodales
Carmen Martínez Martínez
37-58
PDF (Español (España))
El arte como recurso didáctico en la enseñanza de la Geografía e Historia: una propuesta basada en el aprendizaje por descubrimiento
Andrés Ruiz-Marín
59-86
PDF (Español (España))
Assessing Gender Representation in Greek School ICT Textbooks
Stamatios Papadakis
87-108
PDF (English)
El teatro como herramienta educativa: Quetzalcóatl en la dramaturgia mexicana para las infancias y juventudes
Lidia Martí Barchín
109-122
PDF (Español (España))
La inclusión comienza en la acogida: revisión sistemática sobre la transición escolar y diversidad en la etapa de Educación Infantil
Cristina Santiago González, María Antonieta Elvira-Valdés, Carmen Cecilia Roz Faraco
123-140
PDF (Español (España))
Ressenyes de llibres
Reseña del libro: Luis Sánchez Sánchez (2023), Guía para la enseñanza musical del alumnado con ceguera. Buenas prácticas, recursos, estrategias metodológicas y orientaciones para las asignaturas de las Enseñanzas Elementales y Profesionales de Música
José María Esteve Faubel
141-144
PDF (Español (España))
Rodríguez-Domenech, M. Á. (Ed.) (2024). El pensament geogràfic i la seva ensenyança al segle XXI: Tendències i perspectives a través del projecte de participació ciutadana ¡Nosaltres Proposem!. Madrid: Dykinson. DOI: https://doi.org/10.14679/3580
Miguel Ángel Puertas Aguilar
145-149
PDF (Español (España))
Veure tots els números